czwartek, 26 marca 2015

O NAS

A więc tak wiele osób mówiło nam, że te fakty w pierwszym postu nie mówią nic o nas. Dlatego dzisiaj będzie post, w którym dokładnie powiemy o sobie!:)
 
Klaudia:
Jak już wiecie mieszkam w Polkowicach. Mam 15 lat. Jestem średniego wzrostu (168cm) brunetką. Gram w kosza od około 3 lat ale również interesuje się modą. Przyjaźnie się ze wspaniałymi dziewczynami Ulą, Alą i Kamilą! Zazwyczaj można nas zobaczyć wszystkie razem, dużo sie śmiejemy.Mam chłopaka, który ma na imię Karol. Jesteśmy razem od 6 miesięcy:) Tak jak większość mogłabym jeść same fastfoody,uwielbiam pić kawę. Nałogowo Oglądam i czytam Pretty Little Liars:)

Ula:
Także mieszkam w Polkowicach, mam 15 lat. Jestem niską blondynką. Mam młodszego brata. Interesuje się modą i śpiewam w chórze.Przyjaźnie się z super dziewczynami Alą, Klaudią i Kamilą. Zawsze się śmiejemy i jesteśmy wszędzie razem! Uwielbiam fastfoody, cheetosy, nienawidzę kawy piję tylko herbatę. Ciągle oglądam serial Pretty Little Liars. :)

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA MIŁE KOMENTARZE I RADY! PROSIMY RÓWNIEŻ ZOSTAWIAĆ COŚ PO SOBIE!














10 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu! Te zdjęcia są naprawdę dobre, niby takie 'pozytywne', ale tło (miejscówka) sprawia taki 'tumblrowy' efekt:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie ! ♥ super zdjęcia :)

    Mój Blog!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się ciekawie ! ♥ super zdjęcia :)

    Mój Blog!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Też uwielbiam pretty little liars :)
    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po 1: cudowne zdjęcia, świetne miejsce na sesję, po prostu idealna miejscówka!
    Po 2: ciekawie o sobie napisałyście i wydaje mi się, że Wasz blog będzie na prawdę interesujący.
    Może napiszecie, w jakim celu go założyłyście? :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dobry pomysł:) wkrótce moze sie znaleśc u nas na blogu! zapraszamy do obserwowoania! :*

      Usuń
    2. W sumie dobry pomysł:) wkrótce moze sie znaleśc u nas na blogu! zapraszamy do obserwowoania! :*

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości oraz kreatywntych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! ;D
    widzę, że też dopiero zaczynacie ;)
    http://jadaare.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń